Definición
Propia/Tercero
_ga
Analítica
Se usa para distinguir a los usuarios.
365 días
_gid
Analítica
Se usa para distinguir a los usuarios.
_gat
Analítica
Se usa para limitar el porcentaje de solicitudes.
1 minuto
_hjSessionTooLarge
Boolean true/false
Causes Hotjar to stop collecting data if a session becomes too large. This is determined automatically by a signal from the WebSocket server if the session size exceeds the limit.
_hjid
UUID
365 días
_hjRecordingLastActivity
Numerical Value (Timestamp)
_hjUserAttributesHash
Hash
User Attributes sent through the Hotjar Identify API are cached for the duration of the session in order to know when an attribute has changed and needs to be updated.
_hjLocalStorageTest
Menos de 100ms
_hjIncludedInPageviewSample
_hjIncludedInSessionSample
_hjAbsoluteSessionInProgress
_hjFirstSeen
Boolean true/false
This is set to identify a new user’s first session. It stores a true/false value, indicating whether this was the first time Hotjar saw this user. It is used by Recording filters to identify new user sessions.
_hjViewportId
UUID
This stores information about the user viewport such as size and dimensions.
_hjRecordingEnabled
Boolean true/false
This is added when a Recording starts and is read when the recording module is initialized to see if the user is already in a recording in a particular session.